עד כמה שידוע לי אין ספרות בנושא הקשר הנ״ל
בברכה
דר אילן טל, פסיכיאטר מומחה

מה מקובל לגבי תרופות SSRI -כאשר הן נלקחות בצורה של אבקה- האם עלולות אולי ליצור נזקים בתוך מערכות הגוף ? יכול להיות שתרופה שהעלתה סרטונין ושיפרה דיכאון ושנלקחה כאבקה (לפי אישור רופא), יכולה לגרום לקרצינואיד במעי? מה ידוע על כך מהספרות הרפואית?? תודה על עזרתך.

 

לעמודי תוכן נוספים: טיפול בחרדה חברתיתטיפול בחרדהקוגנטיבי התנהגותיהתקף חרדהמצב רוח רע ודיכאוןדיכאון וחרדה במתבגריםריטלין להפרעת קשב וריכוז אצל מבוגריםהפרעת קשב וריכוז במבוגרים וילדיםדיכאון בילדיםבחן את עצמך האם יש לך התקפי חרדה?

Related Articles:

אנשי המקצוע השונים המתמחים בתחומים שונים בקליניקה מאפשרת להתאים מטפל נכון ולתת לכם מענה מהיר, ממוקד ויעיל. צרו קשר באופן חופשי 0504239446

Share →

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>