שלום רב,
לסימבלתה סיכוי נמוך יותר לפגיעה בתפקוד המיני, כך גם לרמוטיב

בברכה,

ד"ר אילן טל

לגבי תרופות ותיפקוד מיני:

________________________________________
האם ישנה תרופה ממשפחת SSRI שאיננה משפיעה לרעה על התפקוד המיני או משפיעה בצורה מועטה? האם תרופות SNRI, כגון סימבלטה, משפיעות אף הן לרעה על התפקוד המיני? תודה

 

לעמודי תוכן נוספים: טיפול בחרדה חברתיתטיפול בחרדהקוגנטיבי התנהגותיהתקף חרדהטיפול בדיכאוןמצב רוח רע ודיכאוןדיכאון וחרדה במתבגריםהתמוטטות נפשיתריטלין להפרעת קשב וריכוז אצל מבוגריםהפרעת קשב וריכוז במבוגרים וילדיםדיכאון בילדיםבחן את עצמך האם יש לך התקפי חרדה?

Related Articles:

אנשי המקצוע השונים המתמחים בתחומים שונים בקליניקה מאפשרת להתאים מטפל נכון ולתת לכם מענה מהיר, ממוקד ויעיל. צרו קשר באופן חופשי 0504239446

Share →

2 Responses to תפקוד מיני ותרופות פסיכיאטריות-

  1. מאת מתוסכל:

    לפניי כשנתיים כתוצאה מדכאון וחרדות ניתן לי ציפרלקס שבמשך תקופה פגע לי בתיפקוד מיני קושי בזיקפה והעדר תחושה בשפיכה נציין שלפניי אני בעל תאבון מינ בריא הרופא החליף לי לסימבלתה והתופעות פסקו כרגע לאחר כשנה שאני נקי מתרופות חזרתי לפניי כשבוע וחצי לסימבלתה כתואה מחרדות חוזרות רק שהפעם להבדיל מפעם שעברה תופעות לוואי של תיפקוד המיני חזרו אים סימבלתה האים זה זמני או צריך החלפת כדור המתוסכל

    • מאת Dr. Ilan Tal:

      שלום רב
      ראשית, עליך להתייעץ עם הרופא המטפל. שנית, סביר שיש מקום להמתין קצת ולראות. שלישית, למה רק תרופות?? יש שיטות מצויינות להתמודדות ולא רק עם תרופות, במיוחד כשיש תופעות לוואי.
      בברכה
      דר אילן טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>