שלום רב.
קשה לדעת. הריספונד יכול לגרום לאפטיות ולרובוטיות, אך גם המצב הנפשי. הייתי ממליץ לברר עם מי שנתן את התרופות. אגב, מדוע רק טיפול תרופתי? דווקא במצבים אלו יש חשיבות רבה לטיפול פסיכולוגי עבור טיפול בחרדה.

בברכה
דר אילן טל,

נוטלת פרוזאק 3 חודשים וטגרטול 600 מ"ג. יש לי חרדות ודיכאון הרופא הפסיכיאטר הוסיף לי ריספונד 1 מ"ג,לפני שבועיים . אני מרגישה אפתית,בלי אנרגיה,חסרת חיים.לא מתלהבת ,תמיד הייתי אש .מרגישה כמו רובוט ואין לי מושג למה,אולי בגלל שאני בוכה הרבה בגלל החרדות. כל היום חושבת על התרופות- מאיזו תרופה זה יכול להיות. הטגרטול שמאזן את מצב הרוח שלי או אולי, מהפרוזאק שאינו עוזר לי ואני עדיין בדיכאון. אולי מהכדור ריספונד שהוא התחיל להשפיע? היא האם זה תמיד כך מריספונד? תודה…

 

לעמודי תוכן נוספים: טיפול בחרדה חברתיתקוגנטיבי התנהגותיהתקף חרדהמצב רוח רע ודיכאוןדיכאון וחרדה במתבגריםריטלין להפרעת קשב וריכוז אצל מבוגריםהפרעת קשב וריכוז במבוגרים וילדיםדיכאון בילדיםבחן את עצמך האם יש לך התקפי חרדה?

Related Articles:

אנשי המקצוע השונים המתמחים בתחומים שונים בקליניקה מאפשרת להתאים מטפל נכון ולתת לכם מענה מהיר, ממוקד ויעיל. צרו קשר באופן חופשי 0504239446

Share →

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>