נשמע כאילו התסמינים
שבגללם לקחת את התרופה חזרו. הייתי החלט מתייעץ עם פסיכיאטר, קצב הירידה תקין.

בברכה

ד"ר אילן טל

גמילה מלוסטרל
________________________________________
שלום , בת 34 וקיבלתי לוסטרל של100 מ"ג לטיפול בחרדה מהלך חודשי הריוני האחרונים  עד שנה לאחר מכן. לפני כחודש (בהמלצת רופא המשפחה ), הורדתי את המינון ל- 50 מ"ג. לפני10 ימים הפסקתי  לגמרי. אני סובלת מירידה במצב רוח ומגלי חום, סחרחורות שלא פוסקות בחילות וכאבי גוף שונים. לא קישרתי את הסימפטומים לגמילה אולם אני רואה שזה הכיוון. האם הפסקת התרופה לא היתה תקינה? מה עושים עם תסמיני הגוף? תודה .

 

לעמודי תוכן נוספים: טיפול בחרדה חברתיתקוגנטיבי התנהגותיהתקף חרדהטיפול בדיכאוןדיכאון וחרדה במתבגריםריטלין להפרעת קשב וריכוז אצל מבוגריםהפרעת קשב וריכוז במבוגרים וילדיםדיכאון בילדיםבחן את עצמך האם יש לך התקפי חרדה?

Related Articles:

אנשי המקצוע השונים המתמחים בתחומים שונים בקליניקה מאפשרת להתאים מטפל נכון ולתת לכם מענה מהיר, ממוקד ויעיל. צרו קשר באופן חופשי 0504239446

Tagged with →  
Share →

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>