יש אפשרות לנסות לעשות שינוי במינונים של התרופה או לשנות שעות או לשנות או להחליף תרופה. כדאי להתייעץ עם הפסיכיאטר ממנו קבלת את התרופות. אם קבלת את התרופות מרופא המשפחה, פנה לפסיכיאטר.
בברכה

דר אילן טל

ויאפקס 75 XR וירידה בחשק המיני עם פגיעה בשפיכה

שלום רב, לוקח ויפאקס 75 XR כחודש (לפני כן לקחתי לוסטרל ו׳ השמנתי רבוכנוכן היה לי פגיעה בחשק המיני וזמן ארך לשפיכה), מרגיש ירידה בחשק המיני ולוקח לי זמן לגמור. סובל כשנה מדיכאון וחרדה והכדורים יחד עם הטיפול שעברתי מאוד יצבו אותי, אולם נשארה הבעיה הזו שמפריעה לי. אשמח לשמוע מה לעשות? תודה

Related Articles:

אנשי המקצוע השונים המתמחים בתחומים שונים בקליניקה מאפשרת להתאים מטפל נכון ולתת לכם מענה מהיר, ממוקד ויעיל. צרו קשר באופן חופשי 0504239446

Tagged with →  
Share →

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>