למיטב ידיעתי כדורים נגד דיכאון לא פוגעים ברמות טסטוסטרון

בברכה,
ד"ר אילן טל, פסיכיאטר מומחה

______________________

לאחר שנטלתי תרופות אנטי דיכאון במשך 4 שנים והיפסקתי יותר משנה  נקלעתי למצב שבו יש רמה נמוכה של טסטוסטרון. הדבר מתבטא בחולשה כללית, פגיעה ביכולת המינית.  מה יכול לגרום לזה? האם הכדורים שלקחתי הם הסיבה? האם דיכאון יכול לגרום לזה ?

 

לעמודי תוכן נוספים: טיפול בחרדה חברתיתטיפול בחרדהקוגנטיבי התנהגותיהתקף חרדהמצב רוח רע ודיכאוןדיכאון וחרדה במתבגריםריטלין להפרעת קשב וריכוז אצל מבוגריםהפרעת קשב וריכוז במבוגרים וילדיםדיכאון בילדיםבחן את עצמך האם יש לך התקפי חרדה?

Related Articles:

אנשי המקצוע השונים המתמחים בתחומים שונים בקליניקה מאפשרת להתאים מטפל נכון ולתת לכם מענה מהיר, ממוקד ויעיל. צרו קשר באופן חופשי 0504239446

Tagged with →  
Share →

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>