שלום רב
אני מניח שקבלת פריזמה בגלל מצב רוח ירוד ודיכאון שכן חלק מהתסמינים שתארת קשורים לדיכאון. מאידך יתכן שהתרופה עצמה גורמת לחלק מהתופעות, שווה לשוחח עם הפסיכיאטר המטפל, ולראות אם יש מקום להחליף תרופה, להמתין לחלוף התופעות או להוסיף טיפול שיחתי משולב (טיפול קוגניטיבי התנהגותי וטיפול רגשי משולב, מומלץ תמיד לדעתי במקרים כאלה)

בברכה,

ד"ר אילן טל

פריזמה

________________________________________
שלום מיום שישי האחרון קיבלתי פריזמה 1/2 כדור למשך שבוע,אח"כ להעלות לכדור ביום בערב, למחרת תחילת הכדור הרגשתי חוסר תאבון, כאבי ראש, עצבנות וקמתי עם תחושה כאילו יש לי כובד סביב העיניים כמו שמרגישים כשזוממים מחלה.הרגשת חום,כאביי שרירים,יומיים אני כל הזמן בוכה,כל דבר קטן גורם לי לבכות. בכי ללא הפסקה, (אני לא טיפוס שבוכה בקלות),רציתי לדעת מה קורה איתי, האם אלה תופעות שאמורות לקרות?,והאם הן חולפות, ומתי? תודה

 

לעמודי תוכן נוספים: טיפול בחרדה חברתיתטיפול בחרדהקוגנטיבי התנהגותיהתקף חרדהמצב רוח רע ודיכאוןדיכאון וחרדה במתבגריםהתמוטטות נפשיתריטלין להפרעת קשב וריכוז אצל מבוגריםהפרעת קשב וריכוז במבוגרים וילדיםדיכאון בילדיםבחן את עצמך האם יש לך התקפי חרדה?

Related Articles:

אנשי המקצוע השונים המתמחים בתחומים שונים בקליניקה מאפשרת להתאים מטפל נכון ולתת לכם מענה מהיר, ממוקד ויעיל. צרו קשר באופן חופשי 0504239446

Tagged with →  
Share →

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>