יתכן אכן שהתרופות פוגעות בתפקוד המיני גם לאחר זמן רב, מירו אולי יעזור, ויש גם אופציות נוספות. מירו מרדים וזה יכול להיות בעייתי. בוודאי שיתכן שזה קשור לדברים פסיכולגיים, הייתי בהחלט מתייעץ עם פסיכולוג (עדיף בקליניקה רב מקצועית)

בברכה,

ד"ר אילן טל

בעיות בתפקוד מיני

________________________________________
שלום, אני בן 30 נוטל תרופות לטיפול בחרדה למעלה מ 13 שנה, סובל מחרדות ואגורופוביה. כרגע אני לוקח ציפרלקס 10 מ"ג, סורבון 10 מ"ג וקלונקס חצי מ"ג הכל פעם אחת ביום. אני מרגיש חוסר חשק כבר הרבה זמן וגם קשה לי להחזיק את הזיקפה למשך זמן ארוך דבר אשר פוגע בחיי המין שלי. שאלתי היא: א. האם התרופות גם לאחר תקופה ארוכה של נטילתן (למעלה משנתיים) עדיין ממשיכות להשפיע כך? ב. שמעתי שילוב של מירו (רמרון) יכול לעזור האם זה נכון? ג. יכול להיות שזה בכלל פסיכולוגי? תודה מראש.
תאריך: 15/11/2010 שעה: 13:10

 

לעמודי תוכן נוספים: טיפול בחרדה חברתיתקוגנטיבי התנהגותיהתקף חרדהטיפול בדיכאוןמצב רוח רע ודיכאוןדיכאון וחרדה במתבגריםהתמוטטות נפשיתריטלין להפרעת קשב וריכוז אצל מבוגריםהפרעת קשב וריכוז במבוגרים וילדיםדיכאון בילדיםבחן את עצמך האם יש לך התקפי חרדה?

Related Articles:

אנשי המקצוע השונים המתמחים בתחומים שונים בקליניקה מאפשרת להתאים מטפל נכון ולתת לכם מענה מהיר, ממוקד ויעיל. צרו קשר באופן חופשי 0504239446

Tagged with →  
Share →

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>